vineri, 7 noiembrie 2008

Nu vorbiți!

Într-o seară nu prea grozavă pentru mine, mă gândesc să ies să mănânc ceva, și cum în complexul studențesc din Timișoara găsești o gamă largă de shawarmerii și kebaphouse-uri m-am gândit să mănânc un somon fume și să beau o șampanie - NU. 
M-am dus la prima tonetă de genul celor de sus amintite și cer să mi se dea ceva de înfulecat și încep o discuție cu un amic care vroia și el să-și astâpere foamea moment în care
vânzatoare libidinoasă - nu mai vorbiți că nu pot să...... (nu am înțeles ce nu putea pentru că deja îmi sărise țandăra)
EU - alta cu facultatea de vânzători făcută
vânzatoare libidinoasă - bla bla bla (nivelul ei intelectual se oprea la pope și dame din cărțile ungurești - nu știa nici pe alea să le diferențieze)
EU - (vorba unui mare om) ne desparte o bibliotecă domnișoară
vânzatoare libidinoasă - bla bla bla 
Omul mai inteligent cedează tot timpul primul - și așa am făcut dar am rămas totuși indignat cum și-a permis... 
Vreau să clarific faptul că nu am nimic cu nici o meserie și nici cu cei care o practică atât timp cât își văd de treabă...
STATEMENT - I hate stupid people! Blame me for this...

2 comenturi:

Secretara spunea...

Sunt total de acord cu tine ;)). Nici eu nu suport vanzatoarele plictisite ce se se cred centrul universului si mai ales cele care se cred destepte..pe ce? nu stiu. :)) Si legat de oamenii inteligenti: nici nu se merita sa te cobori la nivelul unora pentru ca nu ai cu cine frate! :)

Anonim spunea...

Din pacate dai peste tot de astfel de vanzatoare si daca nu comenteaza ceva la adresa ta... are o fata de aia plictisita ce cere pumni si parca te serveste cu scarba.