vineri, 13 februarie 2009

Take a stand

Merg si eu pe strada ca tot omul, aveam si ceva casti in urechi si ascultam ceva muzica pe gustul meu, si ma uitam in zare… La nimic concret si la nimic anume, doar ma uitam. Ba mai mult cred ca meditam si la o oferta de job, anyway, la care o domnisoara destul de frumusica, ma opreste si imi spune sa fac o poza ca tine mai mult! Raman prost pentru cateva momente (more than usual) dupa care imi dau seama care erau intentiile domnisoarei. Probabil fiind obisnuita cu mult prea multa atentie si totusi nefiind mai nimeni pe strada decat eu, cel pe care nu-l remarci si daca il remarci il ocolesti, s-a gandit sa se simta in elementul ei si sa se faca remarcata. Si-a gresit persoana! Nu am bagat-o in seama si nici nu m-a interesat evenimentul pana in una din zilele astea cand am avut putin timp de respiro si am reusit sa mai ma gandesc la una alta.

Mi-am adus aminte de aceasta intamplare in contextual in care citeam un articol in care se spune ca din ce in ce mai multi oameni sufera de lipsa de atentie – si aici nu ma refer la ADHD. In plus, reusind sa fac un marathon de House M.D. mi-am intarit convingerea ca si dragutica din povestea mea suferea de aceeasi boala LICA denumita de mine.

Si acum am sa va vorbesc despre LICA (Lipsa de In Centrul Atentiei) – boala comuna a zilelor noastra care se manifesta in randul adolescentilor a caror peronalitate nu este nici macar la inceputul procesului de definire. Dragii mei kinderi apucati-va de cantat, pictat, parcour (en vogue), hairstyling, manichiura, pedichiura, etc. Faceti ceva, orice, dar sa fie productive si sa va placa.

Daca vreti sa deveniti emo faceti-o, dar nu renuntati la idee pe parcurs. Imbatraniti emo, fiti emo pana la capat. Va declarati apartenenta la grupul LGBT – mergeti pana la capat, nu va mai sfiiti – luati-va cu persoana cu care va iubiti indiferent de cum este ea. Nu va place cum merg treburile in tarisoara asta – propuneti-va sa faceti ceva ca sa schimbati sistemul – TAKE a stand!

Later edit:

3 comenturi:

Anonim spunea...

Perfect de acord cu tine.
Totusi, cum poti sa iei atitudine in tara asta si sa schimbi ceva? Mie mi se pare ca nu prea ai acum, vei fii ignorat sau considerat nebun. Poate ca sunt eu mai pesimista, dar nu vad cum, pt ca as fi prima care ar face-o.
Daca incerci sa intri in politica vei fi mancat de viu si nu vei ajunge in frunte.

Cat despre ADHD si domnisorica aia... am intalnit si eu cateva fenomene de genu :))
Si un ultim lucru, ma bucur sa intalnesc inca un fan House :P

Zoly K spunea...

Primul pas spre a lua atitudine e sa ramai in tara, sa incerci sa-ti dezvolti cariera si viata aici si sa nu dai bir cu fugitii!
Restul depinde de fiecare! Eu vreau sa fac diferenta ntr-un doeniu care sta a baza celorlalte - educational.
Oooo da de House a devenit amicul meu cel mai bun ;))

Anonim spunea...

Eu nu o sa dau bir cu fugitii, cel putin nu pentru mult timp.
Nu vreau in mod special sa schimb ceva,am renuntat de mult timp la visul asta. Poate ca sunt eu mai pesimista.

Eu am ales mass-media.

P.S.: Am urmarit sezoanele Dr. House cand trebuia sa invat pentru Bac anul trecut... I miss him :-<