vineri, 13 februarie 2009

What computer game should I play?

Mi-am dat seama ca incet incet ma indepartez de copilarie si de sentimentul de a fi copil. Eu nu ma mai joc :( si ma refer la faptul ca nu am mai jucat un joc pe calculator de nu stiu cat timp. Imi faea placere sa joc. Stiam sa ma jo cu limita, indiferent ce jo era vorba. Va rog frumos sa ma ajutati sa imi gasesc un joc pentru calculatr pe care sa-l joc :D
Pentru a putea sa va faceti o idee, am sa va spun ce jucam in copilarie:
1. StraCraft - Blizzard
2. Heroes III - Blizzard
3. Need For Speed (cam toate) - EA Games
4. Bomberman - Interplay
5. Sims 1 & 2 - EA Games
6. Volfied
7. FlatOut 2
Si nu mai stiu care... :))
In functie de lista asta ajutati-ma va rog frumos :D

3 comenturi:

Anonim spunea...

volfied e dragut... inca il mai joc. Dar... de ce nu incerci Harry Potter, din cate stiu esti fan :P

Zoly K spunea...

am uitat sa scriu de Harry Potter, am jucat si acel joc, hmm si acum sunt intr-un impas: cine e misterioasa writterx :-?? :P desi am o banuiala ;))

Anonim spunea...

Si cine banuiesti tu ca sunt?

Eu am jucat doar HP2 si 3, nu intentionez sa mai joc... devin dependenta... again :P